Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad vill vi byta?

leksak
15
29%
kylskåpsmagnet
Inga röster
0%
nyckelring
5
10%
ramar
1
2%
glasögonfodral
Inga röster
0%
grytlappar
9
18%
grytunderlägg
2
4%
tehuva
6
12%
recycling
9
18%
sexleksaker
4
8%
Av Britt
Vad jag letade innan jag hittade den här!
OK för mig att byta månad. Fast jag missade julpysslebytet :(.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Ändrade omröstningsdatumet till 25:e december.
Så har vi lite längre tid på oss att rösta om fler vill vara med och rösta.

Finns det någon som vill ta på sig att fixa en anmälningslista i mellandagarna?
Jag har begränsad tillgång till internet när vi är i Gävle och jag åker imorgon.
Användarens profilbild
Av zmurfan
AnKa: förut var det någon som ville ha recycling och sa att man kunde sy kassar av kaffeförpackningar. Men annars återanvända kläder och sy något nytt av det borde väl funka med.

Grönöga: Våra gör-det-själv-pysselbyten går ut på att man syr/stickar/broderar/virkar/papperspysslar eller på något sätt pysslar ihop det som vi kommit överrens om att byte. Just nu är det fortfarande omröstning på vad vi ska göra i januari som gäller. Så rösta på något som låter skojigt!
Du är välkommen att vara med sen!
Användarens profilbild
Av Fina
Jag tycker att recykling verkar intressant om det innebär det vanliga, tex saker lydda av lakan, eller gamla kläder, men inte om det är av kaffepaket eller sånt. :?
Då blir det lixom lite ett hemligt pyssel-byte, alla gör ju olika...
Jag känner att recykling borde förtydligas lite innan jag röstar, det går ju att sy mycket av det som är på omröstningslistan med recykling som tema.
Användarens profilbild
Av Fryle
Josefina skrev:Jag tycker att recykling verkar intressant om det innebär det vanliga, tex saker lydda av lakan, eller gamla kläder, men inte om det är av kaffepaket eller sånt. :?
Då blir det lixom lite ett hemligt pyssel-byte, alla gör ju olika...
Jag känner att recykling borde förtydligas lite innan jag röstar, det går ju att sy mycket av det som är på omröstningslistan med recykling som tema.
Jag var en av dem som föreslog recykling. Jag tänkte mig att man gör om något, det kan vara en väska av kaffepaket eller en väska av ett par gamla jeans. Bara att tyget är köpt second hand tycker jag inte riktigt räknas om det bara är ett tyg, men är det en skjorta som blir ett kuddfodral är det äkta recykling. Så gick mina tankar, vet inte om någon annan funderade annorlunda?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Dorotea skrev:Finns det någon anmälningstråd ännu? Man kanske kan börja anmäla sig redan nu fastän inte omröstningen är klar. :)
Jag fixar en anmälningstråd på Tisdag tror jag. Om jag får möjlighet. Har lite begränsat med datortid här i Gävle över julhelgen.
Leksak låter bra! :D (jag röstad iofs på tehuva, men jag är inte omöjlig... :wink: )

Jag skulle dock vilja ha lite förtydligande på leksak... Typ vad räknas? Nallar, träbilar, klippdockor?

Hoppas alla ha en god jul! :tomte:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?