Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofiutane
Ja, några råd...? Vill ju inte att det ska bli stora knutar och jag virkar så löst så vet inte om det är så smart att bara köra fram och tillbaka när jag ska sy dit småsaker som är en annan färg. Har gjort solen på den här bilden och undrar särskilt hur man ska få dit strålarna fint.

http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 30&lang=se

Tips!!!!
Alltså, är själva bollen klar och stoppad och du har lösa strålar som ska fästas på?

I så fall skulle jag nog sy fast och även knyta ett par knutar så att strålen verkligen sitter fast, och sedan sticka in nålo tråd tvärs igenom bollen, dra ut och klippa av där den kommer ut på andra sidan = då hamnar själva trådänden inne i bollen och man slipper se den mer.

...fast nu ver jag ju inte om det är så den där solen ska göras? :hmm:
Ja, jag hade nog satsat på knutar, fast det behöver ju inte vara knut-knutar alltid (sånna som blir små kölar) jag tror nog att det räcker att man liksom syr runt ett av de gamla stygnen så att de hakar i varandra. Ett par sånna + alla stygnen borde väl få strålarna att sitta?

Begripligt? :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av Stark
Nu ar ju inte jag nagon bra person att fraga egentligen for jag har inte virkat pa en sisadar 20 ar, men kan du inte virka fast stralarna? Eller ar det helt omojligt? Dvs borja med att lagga upp maksor genom att dra igenom oglorna genom solen? Gar inte det?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?