Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Skulle sy i muddar i fleeceoverallen jag håller på att sy. Första gången jag ska sy i muddar så det är ju inte så konstigt att det blir fel, men ändå :duh: Jag vek mudden och sydde ihop den, alltså vek den dubbel och sen vek ihop och sydde ihop. Då blir det skarv utåt på ena hållet, det vet ju alla ni som syr. Men jag tänkte såklart inte på det, så jag kämpade dit mudden i benet på overallen. Sen upptäckte jag att så ska det ju inte vara, så nu sitter jag här och sprättar, kul lördagsnöje :dum:
Användarens profilbild
Av tweed
tack för medlidnadet! Tyvärr kan jag inte skylla på den sena timmen, själva syningen gjorde jag redan vid 18-tiden, har varit på julkonsert emellan.
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:Melon, förresten; vet du hur A&H har öppet i mellan- och klämdagar?
tyvärr... jag kan åka förbi imorgon och kolla om de har satt upp någon lapp på dörren, de brukar vara duktiga på det.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
melon skrev:Vi har alla suttit där med sprättaren i handen och svurit och tänkt att "man ska nog inte sy så svåra saker så sent på kvällen" :whut: :wink:
:iagree:

Gjorde det senast i går kväll - slutade med att dottern kommer att få ge bort en glitterpennor istället för det hemsydda tänkta, tre i rad spelet... :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av tweed
Sprättningen är klar, nu har jag förmodligen lärt mig hur man gör med muddar så att jag aldrig glömmer det igen. Nu är det bara att vänta på att maken kommer hem så man får gå och lägga sig
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?