Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elsa
För riktigt länge sedan var det någon här på SB som virkat en otroligt fin sjal som var lite skogsinspirerad. :heart: Jag minns inte mer än att den var grön och någon mer färg och att det hängde ner lite tåtar från den. Jag har velat göra något liknande och nu i jul har jag kanske tid! :vågen: Men jag hittar inte tråden och minns inte vem som gjorde den... :( Är det någon som känner igen det? Och kan hjälpa mig att hitta?
Kan det vara min hasduk tro? :hmm:
Virkad i vågmönster i rött, tvågröna nyanser och brunt, men virkade löv och "rötter" som hängde ner?
(var väl 1½ år sedan eller så)

(den ligger fö olyckligt oanvänd, bytte kappa ganska snart efter och plötsligt matchade den inte alls längre... :oops: Kanske ska låta den flytta vidare istället för att bli hyllvärmare? :roll: )
Ja, det kan det nog ha varit! :D Det låter som den på beskrivningen i alla fall... Jag tyckte den var superfin och har velat göra något liknande ända sen jag såg den! :tumup: Var den virkad efter något mönster? Eller vet du om tråden finns kvar?

(Vill du sälja den är jag absolut intresserad! :D )
Ber om ursäkt för den GIGANTISKA bilden, men här är den iaf!
(Man ser ju iaf bra hur den ser ut.... :lol:)

Har inte följt ngt mönster, förrutom då att den är virkad i vågor, iövrigt så har jag improviserat allt eftersom.
(det är alltså två bruna nyanser, två gröna, och klarrött som accent och den är ca 135cm från spets till spets mätt längs långsidan, dock är "rötterna" inte inräknade i det, så totalt är den ju ännu längre)

Bild
CrazyMagpie skrev:Ber om ursäkt för den GIGANTISKA bilden, men här är den iaf!
(Man ser ju iaf bra hur den ser ut.... :lol:)

Har inte följt ngt mönster, förrutom då att den är virkad i vågor, iövrigt så har jag improviserat allt eftersom.
(det är alltså två bruna nyanser, två gröna, och klarrött som accent och den är ca 135cm från spets till spets mätt längs långsidan, dock är "rötterna" inte inräknade i det, så totalt är den ju ännu längre)

Bild
Åhhhhhhh, vad fin! Den köar jag gärna på om du bestämmer dig för att sälja den!
Ja, där är den ju! :app: Underbart fin! :D Vad kul att du såg tråden och hade kvar bilden. Du gjorde den alltså helt utan mönster? Imponerande och oerhört kreativt, tycker jag. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?