Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag funderar på om sömmarna tar åt sig av färgen när man färgar manduca. Är det någon som vet? Om sömmarna lyser helt vita är det inte snyggt tycker jag, i alla fall ställer det stora krav på att de är helt rakt sydda och perfekt fästade.
Kanske ska jag färga en Ice Rose, som är grå från början. Om man färgar den röd eller grön borde den bli jordröd eller grågrön.
Av lilla trasdockan
jag har för mej att annabanana färgade en manduca och att sömmarna inte tog åt sej av färgen.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Apelsin skrev:Jag är ganska säker på att jag ahr läst att de inte gör det. Sedan har jag aldrig varit emd om en sjal/sele som är sydd med bomullstråd utan de har varit sydda med polyestertråd.
Det har du rätt i, bomullstråd skulle bli för svagt.
Av mollypoll
Får jag snylta lite på tråden? Har nämligen också en ice/rose som är "köpt för att färgas" (men nu har maken förälskat sig i det 40-tals-fallsärms-aktiga tyget så jag får inte färga den :wink: ), men jag har funderar kring tvättemperaturen...det står att manducan kan tvättas i 30 grader - hur bra färgat blir det då? :hmm:
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
jag färgade i 40 grader och har inte märkt att selen blivit konstig för det, jag tyckte det verkade konstigt att den inte skulle tåla det.

angående sömmarna så tog de inte åt sig färg trots att jag använde en färg som ska funka på polyamider (Herdins multifibre). och jag stör mig faktiskt lite på det, men det är ju så klart en smaksak.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?