Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av pillalilla
Jag har stickat ullbyxor åt Hedda (alltså som blöjbyxor) men jag tycks tro att hon är sisådär fyra år istället för ett :lol: :roll: . Funkar det att torktumla och krympa dem lite eller blir de för hårda och obekväma då? Eller blir det kanske jättebra?
Användarens profilbild
Av pillalilla
Ingen som har nån åsikt?
Av lilla trasdockan
jag minns när jag va liten å hjälpte mamma å tvätta. då slängde jag in ullstrumor i torktumlare och visst blev de mindre men även hårda å inte ett dugg sköna
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Hellre 60 gradig tvätt och vanlig torkning. Då blir de tovade=täta på kuppen också. Sen behöver de ett ullkursbad. Men man vet ju aldrig hur mycket de tovar ihop sig... Det kan blir för mycket...
Användarens profilbild
Av pillalilla
Ja, det var ju det jag tänkte att dom blir tovade = täta, men jag tycker nästan att det är lättare att styra i torktumlaren, då kan man ju kolla när man vill. Men jag undrar om dom blir för klumpiga? Jag har inte provat "riktiga" ullbyxor, bara mina hemstickade så jag vet ju inte riktigt hur dom ska vara.. :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?