Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska jag göra av Mimmis-tyget?

Sy en lång långsjal och en ringsjal
3
27%
Sy två långsjalar
1
9%
Lägga ut tyget på säljes
4
36%
Låta tyget ligga kvar i lådan i väntan på sommaren och se om jag då är sugen på en tunnare sjal
3
27%
Jag har en lång bit av mimmis krinklade tyg på metervara liggande i en låda. Tror det är mellan 7 och 8 meter. Jättefin chokladbrun färg. Men jag kommer mig aldrig för att göra något av det... :klippasiglite:
Tanken var att jag skulle göra en sval sommarsjal av det men det blev aldrig av och nu ligger tyget bara där som ett dåligt samvete som skaver varje gång jag tar fram symaskinen och syr något annat... :intetitta:
Så hjälp mig nu att besluta mig för vad jag ska göra av tyget. Även andra förslag än de som går att rösta på är välkomna!
Hmm, tack för synpunkter. Grejen är att jag inte är jätteförtjust i tunna sjalar. Det är väl kanske därför jag inte fått tummarna ur med det här tyget.
Tror ni att en ringsjal blir bra i så tunt tyg? Kan jag ha dubbelt tyg i ringsjalen eller blir det tjorvigt, tror ni?
millla skrev:Hmm, tack för synpunkter. Grejen är att jag inte är jätteförtjust i tunna sjalar. Det är väl kanske därför jag inte fått tummarna ur med det här tyget.
Tror ni att en ringsjal blir bra i så tunt tyg? Kan jag ha dubbelt tyg i ringsjalen eller blir det tjorvigt, tror ni?
Dubbelt tyg tror jag blir tjorvigt, och ringsjalar tycker jag inte bör vara alltför tunna (fast nu har jag inte stenkoll på hur just detta tyget känns)

Känner du inte att det är ett tyg du kommer att använda så lägg ut det på säljes istället och glädj någon annan! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?