Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Någon som kan tänka sig att sälja eller byta bort strumpstickor storlek 5 till mig? Jag ville beställa det och en stickmätare/provare på en hemsida, men de två produkterna inklusive frakt blev nästan 140:- !!! :evil: NÅGOT dyrt tyckte jag!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Be-Linda skrev:Någon som kan tänka sig att sälja eller byta bort strumpstickor storlek 5 till mig? Jag ville beställa det och en stickmätare/provare på en hemsida, men de två produkterna inklusive frakt blev nästan 140:- !!! :evil: NÅGOT dyrt tyckte jag!
Det måste ju finnas billigare nätshoppar!! www.garnharvan.se brukar ha enhetsfrakt 20 kr, där skulle jag kolla om jag var du.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Kaffemoster skrev:
Be-Linda skrev:Någon som kan tänka sig att sälja eller byta bort strumpstickor storlek 5 till mig? Jag ville beställa det och en stickmätare/provare på en hemsida, men de två produkterna inklusive frakt blev nästan 140:- !!! :evil: NÅGOT dyrt tyckte jag!
Det måste ju finnas billigare nätshoppar!! http://www.garnharvan.se brukar ha enhetsfrakt 20 kr, där skulle jag kolla om jag var du.
Fast garnhärvan hade visst inga stickor 5.
Men www.lienesdesign.se hade. Då kostade stickorna 40 kr. Jag handlade rätt mycket garn därifrån nyss, och frakten gick på 30 kr. Det blir iofs fortfarande en del pengar, men mindre än 140 i alla fall. (Jag såg inte att hon hade något stickmått, men det är det kanske inte panik med. Jag tycker att man kan mäta stickor med vanlig millimetergraderad linjal rätt bra.)
Användarens profilbild
Av zandrama
Om du orkar ta dig in till stan finns det massa bra stickafffärer där. Eller så kan jag handla åt dig på vägen hem från skolan nån dag, jag åker ju förbi tex S:t Eriksplan med Stickbutiken på väg hem varje dag typ... :roll:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
zandrama skrev:Om du orkar ta dig in till stan finns det massa bra stickafffärer där. Eller så kan jag handla åt dig på vägen hem från skolan nån dag, jag åker ju förbi tex S:t Eriksplan med Stickbutiken på väg hem varje dag typ... :roll:
Åh det vore toppen!!! Kolla vad det kostar bara så sätter jag in pengar åt dig eller om du vill ta det när jag hämtar dem. :vågen:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Porotina skrev:Jag har bambustickor, men bara 4st,
funkar det?
HM... Behöver ju 5 för att sticka vantar, eller? :hmm:
Användarens profilbild
Av zandrama
Be-Linda skrev:
Porotina skrev:Jag har bambustickor, men bara 4st,
funkar det?
HM... Behöver ju 5 för att sticka vantar, eller? :hmm:
Man kan lägga upp på tre stickor också, iaf när det gäller sockor, så har man en kvar att sticka med.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
zandrama skrev:Be-Linda: kan du vänta till tisdag? För innan dess är jag inte inne i stan. :oops:
Ja det kan jag om du nu är så snäll att ta dig det besväret! Jag håller just nu på med ett annat litet stickprojekt så det blir bra på tisdag.

Maila eller PM:a ditt kontonummer (är osäker på om jag har det kvar...) så sätter jag in pengar så att du inte behöver lägga ut! :puss:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?