Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miom
Umma skrev:Tack för länken :tumup: !! Har du köpt därifrån?
Nej, men tänkte göra det :D
Så jag kan inte vara referens men det verkar pålitligt.
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har mailat dem för att kolla frakten. Är det någon som kan förklara för mig varför körsbärskärnor skulle vara bättre än vete i värme/kyl-kuddar. Man får ju typ 25 kilo vete för samma kostnad som 1 kilo körsbärskärnor.

//Kaja
Användarens profilbild
Av miom
Kaja skrev:Jag har mailat dem för att kolla frakten. Är det någon som kan förklara för mig varför körsbärskärnor skulle vara bättre än vete i värme/kyl-kuddar. Man får ju typ 25 kilo vete för samma kostnad som 1 kilo körsbärskärnor.

//Kaja
Jag har hört att de håller värmen bättre och så gillar jag personligen "konsistensen" bättre. Men jag har lite dålig koll....
Av lilla trasdockan
är det inte det att körsbärs kärnor går att tvätta + att de är lite annorluna vikt (bara gissning)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Åh ,vad mycket fina saker. Blev väldigt sugen på att göra värmetofflor. Får fila lite på det så kanske det kan bli nästa års julklappar.

Hur långt räcker ett kilo kärnor tro? Min vetekudde är rätt tung men jag har aldrig vägt den.
Användarens profilbild
Av Kaja
Körbärskärnor borde ju vara lättare än vete eftersom de är ihåliga, så ett kilo kärnor borde räcka längre än ett kilo vete.

Håller värmen bättre. Tja. Kanske vore en idé då.

Måste sy lite kyl-och-värmekuddar... Senast igår stod sonen på öronen (bokstavligen) och behövde en kylpåse. Djupfrysta ärtor i all ära, men de gör bättre nytta i magen än utanpå...

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?