Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Jättefin!

Jag har en med ficka och en utan. Den med ficka ligger i bilen, och när jag har använt den så har jag haft nytta av fickan också. En blöja, plånbok, nyckelknippan och så en tur från bilen in på affären. Eller nånstans att lägga vantarna medan man är inomhus. Den kan också dubbla som förvaringspåse till sjalen själv, om man har den slängd typ i bilen eller så när man inte använder den.

Den utan ficka har jag bara hemma och den har jag aldrig haft behov av någon ficka på.
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
mari_tres skrev::floet2: Du fick inget tyg över, va?
jag har i och för sig mer tyg men jag tycker så himla mycket om det så just nu kan jag nog inte göra mig av med det. men jag lovar att meddela dig (och alecsandra) om jag märker att det bara blir liggandes. jag tror som sagt att det går att få tag på likadant på loppisar och tradera (har för mig att jag sett men tänkt att jag redan har). det är himla smidigt för det är vävt på 70-bredd så jag har bara använt stadkanterna vilket jag tycker gör sjalen smidig genom ringarna. inga dubbelvikta fållar som är tjocka och stela (tyget är ju inte jättetunt).
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
esarina skrev:Jättefin!

Jag har en med ficka och en utan. Den med ficka ligger i bilen, och när jag har använt den så har jag haft nytta av fickan också. En blöja, plånbok, nyckelknippan och så en tur från bilen in på affären. Eller nånstans att lägga vantarna medan man är inomhus. Den kan också dubbla som förvaringspåse till sjalen själv, om man har den slängd typ i bilen eller så när man inte använder den.

Den utan ficka har jag bara hemma och den har jag aldrig haft behov av någon ficka på.
tack, och tack för tipsen. nu måste jag nog tänka lite hur jag ska göra när du tog upp det där med att ha den i bilen.
Aha, där är den ju! NAAAJJJS!!! Verkligen :love: och söt bebis i den också
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
Sara med alla barnen skrev:Aha, där är den ju! NAAAJJJS!!! Verkligen :love: och söt bebis i den också
tacktack. jag är rätt nöjd med både sjalen och bebisen om jag får säga det själv :wink:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?