Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Nån som har? Har aldrig sett nån, men de varkar smart för en lång kille med tygblöjebak! Hur långa brukar de vara? Nån som vill uppskatta eller mäta? Tänkte sy 2 par åtminstånde...
Användarens profilbild
Av knutis
Jag har också tänkt den tanke att sy själv. Men alla bodysar har inte samma mått på tryckknappen har jag märkt, så jag gick lite bet där. Du får gärna tala om hur det gått sen så kanske jag apar efter dig :wink:
Användarens profilbild
Av vimla
Ok, mäter här...
11 cm lång och 7 cm bred. Jag mäter inte mellan tryckknapparna för det blir nog mer exakt om du mäter på en body du har, denna förlängare är ju tvättad en del. Men tyget är lite stretchigt så det funkar bra att knäppa den även om det inte råkar bli exakt. Jag tycker den passar de flesta bodys! Bra uppfinning!
Av Nettan
Annars kan man klippa av en urvuxen body och använda knapparna. Bara att sy ihop 2 knappdelar. Inte så fint men praktiskt och enkelt.
Användarens profilbild
Av knutis
Nettan skrev:Annars kan man klippa av en urvuxen body och använda knapparna. Bara att sy ihop 2 knappdelar. Inte så fint men praktiskt och enkelt.
Smart!! :notes:
Av Britt
Nettan skrev:Annars kan man klippa av en urvuxen body och använda knapparna. Bara att sy ihop 2 knappdelar. Inte så fint men praktiskt och enkelt.
Att jag inte tänkte på det själv när jag var ute och letade för länge sen. Bra tips!
Av Jinxan
knutis skrev:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Potatisblomma
JinxLinda skrev:
knutis skrev:
:iagree:
:app: Åh, vad smart!
Användarens profilbild
Av Anjapanja
Emmamedhunden skrev:Nån som har? Har aldrig sett nån, men de varkar smart för en lång kille med tygblöjebak! Hur långa brukar de vara? Nån som vill uppskatta eller mäta? Tänkte sy 2 par åtminstånde...
Men jag har ju! Du skulle kollat lite på hemmaplan... fast jag har ju vart rätt oanträffbar. :?
Användarens profilbild
Av zandrama
Det funkar med vanthållare också... 8)
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Mina tryckknappar var aningegns förstora :( så fick följa det braiga rådet ovan att sy ihop en avklippt body. Det blev jättefult för det var en vit body och jag sydde med svart zigzack! :hmm: av ren lathet för att jag inte ides byta tråd. och det syns ju inte med byxa på... :roll:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?