Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
nu är det kris, skulle köpa ett jättesnyggt tyg på blocket men det va sålt :? tyget skulle vara till en julklapp, och det bara måste vara retro och gå i rött å rosa, gärna lite tjockare bomull.

Nån som har en bit ca 1x1,5m till salu eller ni kanske vet vart jag kan hitta detta?

är även på jakt efter tyg till gympa påse, nått som man kan slänga ner en blöthanduk i utan att hela påsen blir blöt.
Av sjaltokan
Alecsandra skrev: är även på jakt efter tyg till gympa påse, nått som man kan slänga ner en blöthanduk i utan att hela påsen blir blöt.
Pul?
Sådan där vaxduk med tygkänsla?
Av lilla trasdockan
ja typ, pul brukar användas till att sy pocketblöjor.
Av Mumskickan
Alecsandra skrev:ja typ, pul brukar användas till att sy pocketblöjor.
...och till blöjpåsar :D
Jag har sytt en hel del blöjpåsar i pul, och det funkar jättebra. Jag har även sytt en väska av pul att ha blöta badkläder i.
Av lilla trasdockan
du har inte en liten bit till övers ? :)
Användarens profilbild
Av Potatisblomma
Jag vill också sy gympapåse i PUL... men finns det att köpa i Sverige? Alla roliga PULtyger jag hittar finns ju i Australien :whut:
(Jag har hittat hos babyheaven men de var rätt tråkiga och dessutom små bitar).
Av Nettan
Sådandär tygvaxduk har jag sytt en blöjpåse av och det fungerar utmärkt. Är nog lite enklare och blligare att hitta i roliga mönster.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?