Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
linafelicia skrev:Dessutom syr våra Husquarnor inga snygga sömmar. Dom har ojämn stygnlängd, ojämn trådspänning och det blir ofta skatbon i undertråden.
Har själv en Husquarna, och ojämna sömmar håller jag med om till viss del, den har en tendens att ta kortare steg om man kör fort än när man kör långsamt, men håller man hyfsat jämn hastighet är det jämn. Håller delvis med om skatbona också, men det beror oftast på att övertråden är felaktigt trädd. Med andra ord gillar jag min väldigt bra. :tumsup:
Det är en Lily som nu är ca 5 år och är använd mycket!

Men som sagt, köp hellre en beggad kvalitetsmaskin än en ny billig från coop, rusta, ellos etc.

Lycka till! :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har en enkel Pfaff med några år på nacken och den är super! Skön att sy på och har inte krånglat en enda gång under de, ja vad kan det vara..., 7-8 år jag haft den.
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Nu har jag handlat :D

Jag lyssnade inte på era råd :oops:

Jag hade exakt 1000 kr att spendera på en symaskin och idag när vi var på Elgiganten för att handla mobil till maken tänkte jag att jag bara skulle titta på deras symaskin för 990 kr, nedsatt från 1900.

En enkel maskin med två rattar, inga displayer eller annat digitalt. Från AEG, som jag ju i all fall hört talas om. Försäljerskan sa att det garanterat inte var svårt att få tag i reservdelar eftersom AEG och Husqvarna ingår i samma koncern. Dessutom är det 30 dagars öppet köp så jag kunde ta hem den och provsy hur mycket jag ville. Detta kunde jag inte stå emot så nu står den i en kartong i köket :ooops:

Jag har inte ens öppnat den än så vi får väl se vad den duger till. Sämre än den jag har kan den ju inte vara i alla fall.

Tack alla för alla tänkvärda inlägg
Användarens profilbild
Av zandrama
Så kan det gå. *ler*
Hoppas du blir nöjd!

Och vill man ha en maskin fort så. ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?