Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jag ska på pysseltillställning ikväll och har kommit fram till att jag är den som ska göra julkort och juladresser...
jag har ju begränsat med tid för förberedelser (jag jobbar nu) och jag ahr mest bara papper och stickers med mig. vad ska jag göra, vad kan jag använda som går att köpa i en mataffär?

Självklart kommer fotobevis senare... :D
Användarens profilbild
Av Bina
Jag tycker att "gammaldags syltburksettiketter" är fina som julklappsadresser. (rektangel med snedklippta hörn på ena sidan... på samma sida en cirkel i avvikande färg med hål där man hänger snöret :hellu: gick det att förstå?)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
florin skrev:
Bina skrev:Jag tycker att "gammaldags syltburksettiketter" är fina som julklappsadresser. (rektangel med snedklippta hörn på ena sidan... på samma sida en cirkel i avvikande färg med hål där man hänger snöret :hellu: gick det att förstå?)
:iagree:
hmm, jag hajjar grejen...men det blir inte så mycket pyssel av det? hur ska jag slå dank flera timmar av julpysslande då? :lol:
Men ska de snedklippta hörnen verkligen vara i samma ände som hålet? :hmm:
Användarens profilbild
Av Bina
fantasiflicka skrev:
florin skrev:
Bina skrev:Jag tycker att "gammaldags syltburksettiketter" är fina som julklappsadresser. (rektangel med snedklippta hörn på ena sidan... på samma sida en cirkel i avvikande färg med hål där man hänger snöret :hellu: gick det att förstå?)
:iagree:
hmm, jag hajjar grejen...men det blir inte så mycket pyssel av det? hur ska jag slå dank flera timmar av julpysslande då? :lol:
Men ska de snedklippta hörnen verkligen vara i samma ände som hålet? :hmm:
Ja det tycker jag... du kan utveckla det... och klippa stjärnor som "hålförstärkning" lägga dem där själva adressen skall stå... med flikarna utanför ... :roll:

//Bina som skall åka och köpa papper stämplar och stansar mm idag.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?