Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Det tror jag inte skall vara några som helst problem, de är inte omöjliga. Och om du pratar med Johnny så vet han vem Marine i Kolmården är *skratt*. Jag tror inte han elelr de propsar på kvitto eftersom tyget så uppenbart är framtaget utav dem.
Av Marine78
Apelsin skrev:
Marine78 skrev: Eftersom det är tryckt på tygerna och inte vävt genomgående så går det ju inte att få ett tyg där det inte lyser igenom alls. Tycker man kan se sådant "fenomen" hos många klädkedjor också ochd et beror ju helt på tryckteknik m m.
Det kan man visst det, att det är vitt på baksidan tror jag inte att man kan undvika men att det är bättre tryck som inte spricker och som är mjukt kan man göra.

Jag är inte nöjd, blev väldigt missnöjd då jag fick hem elefanterna. Jag hoppas verkligen inte jofotex är nöjda med tyget. Eftersom jag köpte genom Marine så vet jag inte ens om jag kan reklamera tyget.
Jag vet att de inte är nöjda med det gröna trycket, men då mest p g a att färgen är så mörk. Och jodå att man kan göra bättre tryck så det inte spricker förstår jag också (landskapet ser ju mycket bättre ut där lyser det ju också igenommer färger på baksidan så det är antagligen lite mer "djupgående" så det protesterade jag inte emot *skratt*). Jag kommer bara med min upplevelse utav tygerna och det är ju bara min upplevelse. Jag är inte heller speciellt nöjd med de gröna elefanterna, men det är mest p g a färgen.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?