- fre nov 07, 2008 22:31
*Ursäkta alla snälla tanter
* Men att det ska vara så jäkla svårt att ta hänsyn till att man har en vagn med sig och tar lite plats. Jag orkar inte bära dottern hela dagen så jag hade en liten sulky med mig och jag blev fasen bortprejad av sura kärringar vart jag än gick.
Dom bara sätter näsan i vädret eller tittar åt andra hållet och sedan knuffar dom och trängs. *morrr*
Annars var det väl ok, men inte mer. Många klagade på att det fanns alldeles för liten kapacitet på de serveringar som fanns. Å andra sidan fanns det otroligt gott om toaletter.
Köpte dock en del fina tyger
AnKa skrev:Kan man få rapport nu, från er som var där idag?Det var väl helt ok. Kistamässan kändes inte riktigt färdigställd utvändigt. Byggstaket och lerig gångstig runt om... Kändes så där. Sedan tog det minst en halvtimme av köande innan vi kom in, då var vi där ca.10:30, alltså en halvtimme efter öppning. Obegripligt att det skulle vara så segt att släppa in folk, köerna stod i princip stilla. Och så alla dessa kärringar i tovade kläder...

Annars var det väl ok, men inte mer. Många klagade på att det fanns alldeles för liten kapacitet på de serveringar som fanns. Å andra sidan fanns det otroligt gott om toaletter.
Köpte dock en del fina tyger

*millla*
Storebror
1995-07 och Lillasyster
2008-04 och Lillalillasyster
2010-08
Storebror