Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av teres
Efter att symaskinen har stått och samlat damm i månader har jag äntligen städat syrummet och kommit igång. Det är dock inte helt lätt eftersom jag :amma: mest hela tiden krävs det en bra sele att göra det i samtidigt som man syr!
Bild
http://home-and-garden.webshots.com/pho ... and-garden

De röda är till dottern, sitter som en smäck, vilket jag är mycket nöjd med. De gröna är till lillen, de sitter hyfsat men han behöver fylla ut sparrisbenen lite innan de sitter riktigt bra :D

(vet inte riktigt om jag lyckades få in bilden...)
Någon gång jag kanske lär mig
Senast redigerad av teres den mån okt 27, 2008 22:28, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av teres
Okej gör ett nytt försök med bilden;

Bild
Senast redigerad av teres den mån okt 27, 2008 22:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av teres
De är väldigt kul att sy och tillfredställande, spec när de sitter bättre än många köpeblöjor :lol:
Användarens profilbild
Av teres
Jo, inser att jag också kommer att hamna där! Visserligen behöver vi fler blöjor, speciellt med lilleman som gör att vi nu har två blöjbarn, men det finns så många olika pultyger och sedan vill jag testa olika innertyger som bambu ex, så det kommer nog att bli en aning fler än jag egentligen behöver!
Användarens profilbild
Av teres
Det finns många gratismönster på nätet , sedan får man sätta sig och provsy och korrigera tills man får ett mönster man gillar! Mitt mönster är delvis ett mönster som heter weeweeka sedan har jag inspirerats av detaljer från BH, FuzziB och MT som jag gillar!
Användarens profilbild
Av Sintra
Wow!

Häftigt att ha egensydda blöjor till barnen. Jag kör med ImseVimes, jag :D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?