Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Umma skrev:Jag kan bara instämma, fantastiskt fina figurer :love: ! Säg ärligt kan en nybörjare ge sig på en Pippi tex? Är det bomullsgarn?
Jag tror absolut att en nybörjare kan virka dockan. Det är ju bara fasta maskor, öka, minska, klart. Jag har virkat i merinoull med virknål 3, men det går säkert precis lika bra med bomullsgarn. Ju grövre garn, ju större docka.
Av Umma
Groover skrev:
Umma skrev:Jag kan bara instämma, fantastiskt fina figurer :love: ! Säg ärligt kan en nybörjare ge sig på en Pippi tex? Är det bomullsgarn?
Jag tror absolut att en nybörjare kan virka dockan. Det är ju bara fasta maskor, öka, minska, klart. Jag har virkat i merinoull med virknål 3, men det går säkert precis lika bra med bomullsgarn. Ju grövre garn, ju större docka.
Tack för inspirationen! Få se vad det kan bli, fanns några intressanta gratismönster också ju, tror kanske jag vågar prova nyckelpigan..
Användarens profilbild
Av Blixa
Groover skrev:
Blixa skrev:Hallå Hausfrau :shock: :love: De är fantastiskt fina! Lyllos dina barn.
Danke schön.

Du vet, en gång vart tredje år så får förvandlas jag till Die Hausfrau. Nu kommer hon ligga i dvala tills 2011 eller så. ;-)
Nu tar du i. Du har gjort en massa pyssliga saker varje år. Elektra bar ett ärvt bevis på detta i form av ett par ursnygga raggsockor som matchar Jimpa :love: Jag har också sett mei taier, virkade filtar och en del annat produceras :this:
Användarens profilbild
Av Sintra
vad fantastisk fin sångpåse!

:app:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?