Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millla
Jag har aldrig använt tryckknappar tidigare och nu undrar jag ett par saker:
Hur får man dom på plats? Behöver man något speciellt verktyg till tryckknappar?
Ofta får man ju ett par extra knappar till jackor och liknande, men jag har aldrig fattat hur man ska kunna få dit dom på plagget... :oops:
Av Umma
Jag vill förklara men kan inte!! Det är väldigt svårt att beskriva i ord faktiskt. Man behöver iaf ingen speciell tång utan man klarar sig med det som finns i paketet plus en hammare.
Användarens profilbild
Av millla
Umma skrev:Jag vill förklara men kan inte!!
:shock: Aha, det lät ju spännande... typ som om att du skulle ha tystnadsplikt eller nåt.... :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av knutis
Den typen av tryckknapp som jag har, ser ut så här Bild
och jag använder det verktyg som jag fick med i knappsatsen.
Det ser ut så här:
Bild

Jag sätter den taggiga delen av knappen på plats och trycker den genom tyget så att piggarna kommer upp på andra sidan, jag tar hjälp av verktyget ( den avlånga delen )så att piggarna verkligen går igenom tyget. Sen sätter jag antingen hanen eller honan ( :oops: låter ju skumt men jag tror man säger så :oops: ) på piggarna, tar verktyget och vänder på det så att den runda platta delen kommer ovanpå knappen. Jag tar hammaren och slår till, några gånger och VOILA!! :vågen: så sitter den på plats.

Hängde du med?

jag fick en bra beskrivning med från stoff och stil då jag köpte knapparna och verktyget låg i påsen.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?