Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av erisara
Nu i helgen passade jag på att pyssla lite till mig själv. Blev ett stickfodral och ett pocketomslag.

Ihopfällt:
Bild

Stickfodralet:
Bild

Pocketfodralet:
Bild
Användarens profilbild
Av Kotten
Jättefina grejer. Vad är det för nypor i pocketfodralet?
Användarens profilbild
Av Kotten
Nej, nu ser jag. Jag tog fel på de två bilderna när fodralen är öppna. Det var dina stickor jag såg. Jag trodde att du hade kommit på någon fiffig grej som man kunde ha för att hålla sidan öppen, så att man kan läsa boken även om man inte håller i den.
Tyget är superfint.
Användarens profilbild
Av erisara
Nej, så listig var jag inte, men det kanskle man skulle försöka lösa till nästa? Hmm... :hmm:
Resårband runt kanske? Fast då kanske det blir jobbigt att bläddra?
Användarens profilbild
Av Kotten
erisara skrev:Nej, så listig var jag inte, men det kanskle man skulle försöka lösa till nästa? Hmm... :hmm:
Resårband runt kanske? Fast då kanske det blir jobbigt att bläddra?
Jag har tänkt på det i åratal. Men det var som mest aktuellt när jag tränade och gick på trampmaskin, nu är det inte riktigt så akut. Men visst hade det varit en bra uppfinning.

Var har du köpt tyget?
Användarens profilbild
Av erisara
Kotten skrev: Var har du köpt tyget?
IKEA. Det svarta som jag fodrade med är något lakanstyg och hjärttyget är lite kraftigare. Jag köpte hjärtana för att sy MT-paneler av (vilket jag gjort) men är nu sugen på att köpa mer av det eftersom det nästan är slut.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?