Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jennie-marie
1. Vill köpa en overlock maskin, har aldrig tidigare ägt någon. Funderar på Pfaff Coverstyle. Är det någon som har erfarenhet av den, är det en bra maskin? Just nu kostar den 7000 i min lokala symaskinsaffär. Är det ett bra pris?

2. Elefant och uggletyg är det ju många som lovordar här och de är ju jättefina. Beställde hem några meter eftersom jag blev så nyfiken på dem... Men är besviken. Botten färgen, röd / brun / grön krackelerar när man drar lite i tyget. Krävs inte mycket töj alls för att det ska bli fula märken som kvarstår. Har jag haft otur med beställningen eller är era tyger också så? I så fall är det ju ingen vidare kvalitet :( (och det kostar ju ändå en del per meter...)

Vore jätte tacksam om jag kan få någon respons/svar från er ;)
Användarens profilbild
Av tweed
1. Vet inget om overlocker, men vet att många här har beställt Janome från England för runt 3000:-. Testa att söka på janome
2.Det är nog tyvärr så att trycket på elefanterna är sådant som du säger, synd på så fint tyg
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag provade en coverstyle när jag skulle köpa overlock. Den känns rejäl och har bra funktioner. Det jag mest vände mig mot när det gäller den är att den bullrade rejält. Jag blev erbjuden ett pris på 8500 tror jag, så jag la till 1500 och köpte en Bernina 1300MDA som jag har varit toknöjd med. Sömnadstekniskt så tror jag att de sydde ungefär likabra.

Kan tillägga att Janomen inte har cover (om du är ute efter det), utan då måste du köpa en separat covermaskin. Och den ligger på ungefär samma bullernivå som Pfaffen, men jag tycker inte att den verkar lika rejäl. Fast, det är jag det...

//Kaja

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?