Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kotten
Men varför varför kan jag inte syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

Superfina, underbara och jättesnygga. Mina komplimanger till kocken.
Användarens profilbild
Av Kristina
sagogrynet skrev:Jättefina! :heart:
Vad är det för landskapstyg? Var hittar man ett sådant?
Jofotex. Det har precis varit värsta sambeställningen här på sjalbarn, men jag tror att det går att beställa direkt därifrån också.
Användarens profilbild
Av Kristina
Kotten skrev:Men varför varför kan jag inte syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

Superfina, underbara och jättesnygga. Mina komplimanger till kocken.
Men jag kan inte sy, jag bara chansar och använder mina rudimentära kunskaper... :roll: Liite har jag väl snappat upp med tiden, men jag är egentligen inte så värst duktig..
Användarens profilbild
Av Kristina
LisaMarie skrev:Jättefina! Är det storlekslappar du har gjort av samma tyg som tröjan?
Nja, mer "sätta tröjan rätt väg"-lappar. ;) Det behövs ju egentligen bara på tröjan som har samma tyg fram och bak, men jag tyckte det blev fint, så jag satte lappar på de andra två tröjorna också. :)
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Kristina skrev:
LisaMarie skrev:Jättefina! Är det storlekslappar du har gjort av samma tyg som tröjan?
Nja, mer "sätta tröjan rätt väg"-lappar. ;) Det behövs ju egentligen bara på tröjan som har samma tyg fram och bak, men jag tyckte det blev fint, så jag satte lappar på de andra två tröjorna också. :)
Smart! :tumup:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?