Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Safireee
Efter flera månaders funderingar kring hur jag ska lösa bärandet nu på vintern så fick jag härom natten en strålande idé. Jag har en bylsig jacka som jag lyckades få in en 9-månaders gravidmage i samt som jag bar på magen i förra vintern. Efter ett litet test...se bild nedan (det gick snabbt, jag lovar! :rodna: ) så vågade jag mig på att snitta hål i ryggen av jackan.

Bild

Bild
Jag sydde på kantband på undersidan.

Bild
Sen satte jag dit tryckknappar så att hålet inte ska vara öppet om jag bär på magen eller inte bär alls för stunden.

Bild
Så här blev det med dottern i. (men utan kantband och tryckknappar på just denna bild)

Vad skönt att ha detta grejat! Dessutom fick jag chans att återanvända min gamla snowboardjacka! :tumup:
Användarens profilbild
Av millla
:vågen: Makalöst smart! Och snyggt! Jag har redan fixat en bärpanel till min vinterjacka men funderar på hur jag ska göra om jag vill bära på ryggen (vilket jag vill för det mesta). *rusar ut till garderoben för att hitta lämplig jacka (på makens hylla... :mrgreen: )*
Användarens profilbild
Av camsch
Men så smart! Och snyggt blev det! :tumup:
Det skulle jag också vilja göra, men jag tror inte det finns så stora jackor :oops:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?