Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Har en Mt som jag gjort, men som blev lite bred i midjebältet. Detta gör att den inte sitter riktigt så optimalt som jag skulle vilja. Men den är fortfarande jätte gosig så jag funderar på om man kan göra någon sorts sele av den istället? Tex sätta spännen i midjan på den? Och kanske även i axelbanden? Vill gärna ha den med utbredbara axelband, för det tycker jag avlastar bäst. Tips på hur jag kan göra? Och även vart man köper hållbara spännen?
Bild
Användarens profilbild
Av petraokalle
Du kan inte bara göra midjebandet smalare, 10 cm brukar väl vara lagom? Annars, snyggt tyg!
Användarens profilbild
Av jag71
Spännen finns att köpa på Stadium
Användarens profilbild
Av Hannah83
petraokalle skrev:Du kan inte bara göra midjebandet smalare, 10 cm brukar väl vara lagom? Annars, snyggt tyg!
Nja, det är ju så himla mycket tyg, så jag tror inte det blir bra? Plus att ryggdelen blir ju så kort iom att midjebältet går så högt upp på den? Missade det när jag sydde den... :oops: Det funkar om jag har midjebältet nedåt, istället för att vika upp det. Såg att selarna är sådana, det var därför jag tänkte göra om den. Plus att det inte korvar sig så i knuten...
Användarens profilbild
Av Vida
Hannah83 skrev: Det funkar om jag har midjebältet nedåt, istället för att vika upp det. Såg att selarna är sådana, det var därför jag tänkte göra om den. Plus att det inte korvar sig så i knuten...
Huh?
Vi har aldrig vikt upp något på vår MT...
Om jag var du skulle jag kapa ellersy ihop midjebältet dubellt, och helt enkelt inte vika upp det... men då kanske jag har missuppfattat vad du menar...
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?