Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Kom på det häromdagen! :D Det ultimata sjalplagget nu när det börjar blåsa kallt och glipar mellan tossor och sjal...

sydde ju en overall i ullfrotté den stoppar ju inte vind och regn, så byxor... näää känns som det blir stramt i rumpan!
MEN!! :mrgreen: Chaps! eller byxholkar! perfekt! man slipper stramt över rumpan när man sitter i sjalen (blir säkert svettigt med) men har ändå skydd hela vägen ned till tossan, eller sy fötter om du vill...

såhär blev mina... (bara två byxben som jag ska sätta resår upptill i kanal och en tryckknapp mitt fram, just nu inte riktigt klara, bara tillfälligt snöre i midjan)
Bild
Bild

de blev lite små, låga i midjan... men prototypen klar... :lol:

ser framför mig ett par i renskinn.... :loving: ohh vad fint det skulle vara,eller ett par cowboyinspirerade... med fransar.. :lol:
Användarens profilbild
Av Asia
smar! :tumup:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Snyggt och smart! Tack för ett jättebra tips. Har funderat över hur jag skulle lösa problemet med att N alltid är blöt när vi kommer hem från våra promenader.
Av mamma080621
Superbra tips :vågen:
var fick du tag på ullfrotte, så nyfiken :)
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Ullfrottén köpte jag av britt här på forumet. Hon hade en tråd ute där hon erbjöd sig att köpa! Jättesnällt! :D
Av mamma080621
där ser man, forsätter min jakt på ullfrotten!!!
Av Smultronbarn
Perfa! :vågen:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?