Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Dorislina skrev:
Maddemoa skrev:
Dorislina skrev:Finns det bara som 5-meters-rulle? Är alldeles för mycket tyg för mig. :roll:
Vi kan dela på en rulle om du vill!
Det gör jag gärna! Blir det någon träff kan vi ordna överlämningen då ju! :D
Det blir bra.
Finns ju jysk i K-stad och å finns det i karlshamn där jag jobbar. Kan titta inom där någon dag när jag kör hem så kan jag se om de har.
Av Nettan
Nettan skrev:
Panakeia skrev:har kikat på det också...får jag be nån om en tjänst som köpt det?

kan nån bara klippa en provlapp å tvätta ett par gånger och sedan fota, ör jag har som erfarenhet av jysks tryckta bomullstyger att de e superkassa i trycken tyvärr...

nån som vill hjälpa? billigt burkar ju vara = ojämn kvalité, endel grejer på jysk är ju jättebra!!! (hoppas detta hör till det!)

KRAM
/Sandra
Har en bit zom ligger och znurrar i mazkinen nu, rapporterar om en ztund
Nu har en provlapp tvättatz i en 60 tvätt och zedan torktumlatz i varmluft. Helt otippat zå kan jag inte ze zkillnad i färgerna på det otvättade och tvättade tyget i färgerna. :shock:
Användarens profilbild
Av lisusanne
Härligt mönster, hoppas trycket håller med tanke på vad sas här innan. Kanske bäst som gardiner och sånt som inte slits så mycket då? Tavla var ju en bra ide också!!
Användarens profilbild
Av Panakeia
Nettan skrev:
Nettan skrev:
Panakeia skrev:har kikat på det också...får jag be nån om en tjänst som köpt det?

kan nån bara klippa en provlapp å tvätta ett par gånger och sedan fota, ör jag har som erfarenhet av jysks tryckta bomullstyger att de e superkassa i trycken tyvärr...

nån som vill hjälpa? billigt burkar ju vara = ojämn kvalité, endel grejer på jysk är ju jättebra!!! (hoppas detta hör till det!)

KRAM
/Sandra
Har en bit zom ligger och znurrar i mazkinen nu, rapporterar om en ztund
Nu har en provlapp tvättatz i en 60 tvätt och zedan torktumlatz i varmluft. Helt otippat zå kan jag inte ze zkillnad i färgerna på det otvättade och tvättade tyget i färgerna. :shock:
Tack för hjälpen!!!
Användarens profilbild
Av sofiutane
Nu har jag också varit och handlat tyg. Har just bytt rum så dottern har fått ett myyycket större rum och då behöver hon ju nya snygga gardiner. Ska försöka sy dem idag, men om jag orkar är en annan fråga.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?