Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av petraokalle
Hurra för ikea som gör det möjligt att såna här fina kreationer ser dagens ljus för nästan inga pengar alls (brukar framhålla det som argument för mannen när jag vill köpa nåt sjaltillbehör att: men MT:n kostade ju bara dryga hundringen och den använder vi ju varje dag... Brukar bita! :D

Mycket snyggt sytt och ett tyg som gör en glad :vågen:
Användarens profilbild
Av Minchi
petraokalle skrev:Hurra för ikea som gör det möjligt att såna här fina kreationer ser dagens ljus för nästan inga pengar alls (brukar framhålla det som argument för mannen när jag vill köpa nåt sjaltillbehör att: men MT:n kostade ju bara dryga hundringen och den använder vi ju varje dag... Brukar bita! :D

Mycket snyggt sytt och ett tyg som gör en glad :vågen:
Ja, jag är så glad att IKEA finns, för det blir inte lika lyckat varje gång jag syr, och då är det skönt att veta att inte tyget har kostat en förmögenhet... :D
Användarens profilbild
Av Minchi
Panakeia skrev:vilket ikea hör du till? vet nämligen nån som är på jakt efter det tyget - i en annan tråd
IKEA Gävle, men tyvärr bor jag så långt ifrån (12 mil) att det blir en heldagsutflykt om jag ska åka dit... Nästa tur blir väl till våren eller så ;). Vad synd, för jag hade gärna hjälpt till annars!
Användarens profilbild
Av Panakeia
Minchi skrev:
Panakeia skrev:vilket ikea hör du till? vet nämligen nån som är på jakt efter det tyget - i en annan tråd
IKEA Gävle, men tyvärr bor jag så långt ifrån (12 mil) att det blir en heldagsutflykt om jag ska åka dit... Nästa tur blir väl till våren eller så ;). Vad synd, för jag hade gärna hjälpt till annars!
jag har tipsat henne om denna tråden, det finns ju säkert nåra gävlebor här på sb som hon kan efterlysa som kan handla åt henne, om det är så...
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?