Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Efter diverse promenader i barnklädesaffärerna så insåg jag att det jag vill ha, det får jag nog fixa själv. :roll: Efter ett antal kvällar är nu äntligen dottern rustad för de Göteborgska pinvindarna.

Bild
Här visar Molly nysydda tossorna efter eget mönster. De är i storlek 22, fodrade med fleece och fästs med kardborreband.

Bild

Bild
Om Molly ska ur selen och ner på marken/golvet ibland kanske hon istället behöver skor och då kan ett par benvärmare vara skönt att ha, så att det inte drar om anklarna. (här har vi en högst ovillig modell)

Bild
En fuskpolo är skönt att ha. Den här varianten knäpps med tryckknappar fram. (modellen är hungrig och irriterad på mammas envisa fotande)

Bild

Bild
I denna åkpåse med tyg från Åhléns kommer Molly sitta och mysa de dagar hon inte får åka sele. Den tog ett antal kvällar att sy eftersom sitsen är skålad. Jag har dragkedja på sidan och undertill (sticka ut smutsiga skor) och dragsko i toppen som man kan dra åt. Den är fodrad med fleecetyg. Visst är det ett underbart randigt tyg? :heart: (vet att det är poppis till mei taier)
Bild

Nu kan vintern börja!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?