Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mipsan
Jag funderara på att beställa manchester från stoff & stil men jag undrar lite över en sak *kan inte så mycket om tyger :oops: *, det står 11 eller 21 wales, vad betyder det?
Är det hur grova räfflor det är?
Jag skulle vilja ha grovt räfflat, är det någon av dom som är det?

Om inte - är det någon som vet var jag kan få tag på det?

Hoppas det finns någon kunnig som kan hjälpa mig nu när jag ÄNTLIGEN kan börja sy igen.. :hoppa:
Användarens profilbild
Av Mipsan
*puffar lite :oops: *

Vill verkligen veta. Är det INGEN som vet? :cry:
Användarens profilbild
Av glis
Jag tror att siffran anger hur många luddränder det är per cm eller tum eller något. Den som heter 21 är i alla fall smalrandig och bra att sy barnbrallor av. Jag är snart färdig med ett par poppigt mörklila hängslebyxor... Och det är jättefin färg på den mörklila och fin på det röda, någon annan färg har jag inte sett IRL.
Användarens profilbild
Av Mipsan
Tack för svaren :D

Låter jätteläcker med lila manchesterbyxor *En bild sen kanske? :mums: *

Kollade in MG-tyger och det ser ut att vara det som jag är ute efter - synd bara att dom inte hade mörkare brun. :( Tänkte göra en åkpåse till vagnen med teddyfoder :app:
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
glis skrev:Jag tror att siffran anger hur många luddränder det är per cm eller tum eller något. Den som heter 21 är i alla fall smalrandig och bra att sy barnbrallor av. Jag är snart färdig med ett par poppigt mörklila hängslebyxor... Och det är jättefin färg på den mörklila och fin på det röda, någon annan färg har jag inte sett IRL.
Å shit vad fint det låter, måste få se dem när de är klara! Lova att han har på sig dem nästa gång vi träffas så att jag får se dem irl :app: Älskar hängslebyxor på små barn! De är säkert jättesvåra att sy eller hur?

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?