Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Jag köpte lite e-slöjdstuvar av Kaja och lyckades knåpa ihop några mössor. Dels en liten mössa och dels en typ av toppluva med muddkant nertill en modell som jag gillar eftersom mössan sitter på plats bra då, så blir den lite extra puffigt i formen dessutom :D
Du kan läsa mer i bloggen, http://lillagryn.blogspot.com

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Annika E
Åh, fiiina!!
Användarens profilbild
Av knutis
Kaja skrev:Oj vad fina! Pyttismössorna var ju väldigt finurliga. Var har du hittat mönstret till dem?? Jättefint med orange kantband till det gröna!

//Kaja
Ja, jag hittade som sagt en mössa i Göteborg när jag var där och så ritade jag av den. Direkt stöld, med andra ord :roll: :wink: , jag gillar verkligen modellen jag också. Det är bara en söm mitt uppepå, så de är så himla lätta att sy,ingen kil och sånt...och så sitter den väldigt bra på, jag skulle ju kunna ta ett kort på Sixten med hans mössa på. :roll:
Användarens profilbild
Av Vida
WOW! Snygga, ffa pyttismössorna...
Användarens profilbild
Av Key
Gillade stora mössan speciellt! Jättefin. Sen gick jag in på bloggen och beundrade alla fina saker! Wow! :app:

Genast blev jag sugen på att göra ärtpåsar. En fiffig idé till innelek.
Användarens profilbild
Av Diglet
oj vad jag gillar den stora mössan. det där ska jag prova på. var det svårt? något för en nybörjare?
Användarens profilbild
Av knutis
lisalisa skrev:oj vad jag gillar den stora mössan. det där ska jag prova på. var det svårt? något för en nybörjare?
Nej, det är inte alls svårt :D .
Gör mudden aningen mindre än bredden på mössan, sy ihop mudden och sy den på mudden räta mot räta och vänd, KLART!!
:vågen:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?