Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Kul att se hur det "skall" se ut när någon scrapat. Jag gillar pappslöjd, stämplar gärna och gör kort och så, men jag har inte förstått det där med scrapande. Tack för titten. Och såklart: du hade kunnat vara hur tafflig som helst när du har de där underbart söta barnen!
Användarens profilbild
Av tinika
Jättefint! Jag la av med scrappandet för ett par år sen, hinner inte och har inte riktigt motivationen, men saknar att ha fina album!!
Jag blir alldeles tårögd då jag tittar på dina bilder, motiven (dina barn!!) är en fröjd för ögat att se på!!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Åh så fina bilder!

Är det bara jag som tycker att AH och E är lite lika över mun och haka?
Bedårande är de båda två i vilket fall.
Av eamane
De är så fina dina flickor :love: och scrappingen är så där man bara kan drömma om att kunna få hälften så fint själv...
Användarens profilbild
Av mimpen
glis skrev:Kul att se hur det "skall" se ut när någon scrapat. Jag gillar pappslöjd, stämplar gärna och gör kort och så, men jag har inte förstått det där med scrapande. Tack för titten. Och såklart: du hade kunnat vara hur tafflig som helst när du har de där underbart söta barnen!
Haha. Ska och ska. Så här ser det ut när jag scrappar i alla fall :) Jag har rätt sparsmakad stil så mina LO:s är nog att betrakta som rätt enkla. Men jag gillar dem :)

Tack för snälla komplimanger allihopa!
Användarens profilbild
Av jazoo
Åh, jag blev alldeles kär i dina flickor på den första LOn, speciellt den nedersta bilden till vänster. Helt underbart, jag förstår att det knep lite i hjärtat som mamma att se det där samspelet mellan tjejerna!

:heart:
Användarens profilbild
Av mimpen
jazoo skrev:Åh, jag blev alldeles kär i dina flickor på den första LOn, speciellt den nedersta bilden till vänster. Helt underbart, jag förstår att det knep lite i hjärtat som mamma att se det där samspelet mellan tjejerna!

:heart:
Ja, är de inte söta?! :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?