Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mary-Li
Hade tänkt lära mig torsoknytning, så jag köppte ett lämpligt tyg och åkte till min Kongolesiska kompis och skulle träna, men det blev katstrof.
Så då fick jag den briljanta idén att jag kunde sy en MT, men min man påminnde mig om att jag just sålt MT:n eftersom jag inte tyckte om den. Så det blev en sele utan spännen? Eller vad ska man kalla det?
Skön är den i alla fall! Men inte alls min stil, så vi får väl se om jag vågar gå ut med den. Annars vet jag nog nån som vill ha den... :wink:

Bild

Det blev en sele till i gårkväll, i färger som är lite mer min stil. Men den blev såld på babysången idag. Så det blir till att göra en till...

Bild
Senast redigerad av Mary-Li den ons sep 17, 2008 15:09, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av bani
Den är ju rätt ball! :app:
Av Mary-Li
Hehe, ja ball var nog rätt ord. Eller urflippad...
Av Mary-Li
Man knyter ihop axelbanden med flärparna på sidorna. På samma sätt som man gör med en sele, men istället ett spänne så knyter man bara en knut! Funderade på om det skulle funka, så jag ville prova... och det funkar bra!
Användarens profilbild
Av bani
Fru Fiske skrev:Hehe, ja ball var nog rätt ord. Eller urflippad...
Näää, ball! :tumsup:
Användarens profilbild
Av jennychangala
Åh, va coool! Min (inte längre) chitenge! :D Kul att se vad som blir av dem. Den kan få åka tillbaka hit om du inte använder den.
:wink:
Av Mary-Li
jennychangala skrev:Åh, va coool! Min (inte längre) chitenge! :D Kul att se vad som blir av dem. Den kan få åka tillbaka hit om du inte använder den.
Ja, kanske det! :wink:
Jag har sytt en till nu ikväll... som jag inte heller är helt tillfreds med mönstret på! Det var en stuvbit som skulle ha blivit en väska...
Men jag kanske inte behöver två. Men afrikatygerna är ju så mjuka och sköna!!
Användarens profilbild
Av jennychangala
Fru Fiske skrev:
jennychangala skrev:Åh, va coool! Min (inte längre) chitenge! :D Kul att se vad som blir av dem. Den kan få åka tillbaka hit om du inte använder den.
Ja, kanske det! :wink:
Jag har sytt en till nu ikväll... som jag inte heller är helt tillfreds med mönstret på! Det var en stuvbit som skulle ha blivit en väska...
Men jag kanske inte behöver två. Men afrikatygerna är ju så mjuka och sköna!!
Ja, visst är de! :D
Användarens profilbild
Av shalita
får titta live sen! :)

jennychangala - ja funderar på att sy en hissgardin av en av dina kitenges. den andra tänker jag nog bara fålla så ja kan använda den som duk eller kjol.
Användarens profilbild
Av soffan
Men har du inget bröstspänne/eller snöre eller nått?? Supersmart annars men jag skulle tycka det var obehagligt utan nått som håller ihop banden :roll:
Av Mary-Li
soffan skrev:Men har du inget bröstspänne/eller snöre eller nått?? Supersmart annars men jag skulle tycka det var obehagligt utan nått som håller ihop banden :roll:
Funderar på att sätta dit ett, men bara för att det blir lite skönare, har inte upplevt att det är obehagligt utan, det blir som en ryggsäck ungefär och de brukar ju inte ha bröstspänne...
Den här ska däremot få spännen istället för knytning innan den får åka iväg till sitt nya hem.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?