Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
Det var ett bra tag sen jag sydde, och nya projekt är redan på g med denna pärla till vagn, men här kommer iaf en liten bild på hur min kära vän ser ut just nu, men kanske inte snart! :wink:

tyget är flora, från Jysk, och det håller inte för slitaget, färgen bleks och blir supertrist, alldeles för fort. Så jag tror det blir nått vaxduksaktigt snart på denna för att det ska funka i höst/vinter.....

Mer detaljer om projektet kan komma om det efterfrågas......

Bla bla bla....

Men vart är bilden? undrar ni nog nu, såklart, hon bara snattrar....typiskt Panakeia....

bild?

NU?

TJÔÔÔÔTTTAAAAA!!!

JAJA!!

Bild

Ja, jag vet att den e stor, men jag vill sova nu, å årkar inte trixa....nån som kan fixa denna länken nedan till vettigare strl på bilden?

`http://iloapp.syttochgjort.se/data/_gal ... height=400

För att få länken att funka med img taggar så får jag ta bort

?width=400&height=400

jag gissar att det är *?* som är problemet.....tacksam för help.-...

gonatt"!!!
Användarens profilbild
Av Panakeia
Dorislina skrev:Wow, vilken snygg! :love: Kanske man skulle ge sig på att klä om sittyn, det kan väl inte vara så speciellt svårt?! :hmm:

Edit: Vilken är tygåtgången?
minns inte exakt 2 m typ tror jag!

svårt och svårt... det är rätt pilligt men visst, jag klarade det juhe! :wink: men jag tror mitt nästa överdrag blir snyggare....
Användarens profilbild
Av Sedum
Superfint! Ser ut som ett jättejobb! :D Och där sov sötnosen gott också! *mys* :-)
Av corona
Jättesnyggt :love:
Användarens profilbild
Av 4ungar
så fin :tumup:
Användarens profilbild
Av binaem
wow så fint!
Användarens profilbild
Av mammahappy
wow vad snygg!
Av Jinxan
mammahappy skrev:wow vad snygg!
:iagree:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Dorislina skrev:
Panakeia skrev:
Dorislina skrev:Wow, vilken snygg! :love: Kanske man skulle ge sig på att klä om sittyn, det kan väl inte vara så speciellt svårt?! :hmm:

Edit: Vilken är tygåtgången?
minns inte exakt 2 m typ tror jag!

svårt och svårt... det är rätt pilligt men visst, jag klarade det juhe! :wink: men jag tror mitt nästa överdrag blir snyggare....
:lol: Har du bara gjort det som ett överdrag med gamla klädseln under eller har du vadderat och grejat också och gjort som en helt ny klädsel?
det är helt ny klädsel, för att jag kännde att om projektet skulle gå åt pipan ville jag inte ha sabbat den klädseln jag HADE till vagnen redan liksom.
Så det är med vaddering och hela kittet, ja. Annars är det nog inte så bökigt! :wink:
Användarens profilbild
Av Edith
Jättesnyggt! :app:
Användarens profilbild
Av eedar
Hjälp va snyggt!!!!! :rock:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Skitsnygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?