Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag vill sy om en Tröja till en mössa, någon som har ett bra mönster att följa? Mössan ska vara till en 2-åring.
Användarens profilbild
Av Björklöv
I boken Baby Cool finns ett enkelt möster på en lyckad mössa (tycker iaf jag) Det gäller att se upp dock, för den är väldigt väl tilltagen i storleken, jag sydde en mössa först som nästan är för stor för mig!
Användarens profilbild
Av 4ungar
rita av en befintlig mössa kanske :roll:
Användarens profilbild
Av knutis
Jag ritade av en toppluva som jag gillade. Sen gjorde jag två likadana, sydde dem ivarandra, lämnade ett vränghål och vända dem sen rätt.
Jag tycker det har funkat bra :wink: .
Jag vet också att jag tog till lite extra på sömnsmånen i nederkant för att inte upplaget skulle bli för kort.

Här är en bild Bild
Användarens profilbild
Av Be-Linda
knutis skrev:Jag ritade av en toppluva som jag gillade. Sen gjorde jag två likadana, sydde dem ivarandra, lämnade ett vränghål och vända dem sen rätt.
Jag vet också att jag tog till lite extra på sömnsmånen i nederkant för att inte upplaget skulle bli för kort.

Här är en bild Bild
Oj vad fin! Ser ju "köpt" ut! :D
Användarens profilbild
Av funshine
Björklöv skrev:I boken Baby Cool finns ett enkelt möster på en lyckad mössa (tycker iaf jag) Det gäller att se upp dock, för den är väldigt väl tilltagen i storleken, jag sydde en mössa först som nästan är för stor för mig!
har också provat det mönstret gillade inte riktigt passformen heller, utöver faktumet att den var enorm.
Användarens profilbild
Av knutis
Be-Linda skrev:
knutis skrev:Jag ritade av en toppluva som jag gillade. Sen gjorde jag två likadana, sydde dem ivarandra, lämnade ett vränghål och vända dem sen rätt.

Här är en bild Bild
Oj vad fin! Ser ju "köpt" ut! :D
Tack! Det fiffiga är att det inte är svårt alls att sy. Prova så får du se :wink:

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?