Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
... hur nöjda blev ni? Är det något ni skulle vilja förbättra, eller gjort annorlunda? Hur känns den jämfört med t ex ngt känt märke?
Användarens profilbild
Av tweed
Min sele är ju knappt klar än, men det finns en ändring jag nog måste göra och det är att flytta eller smalna av axelbanden lite, de sitter nämligen för tätt. Det är precis att H får ut huvudet emellan dem och det är ju inte så bra. Tror att jag måste göra dem smalare för de sitter redan på gränsen till för långt ut. Sen är det ju det här med huvudstöd också, jag har inte gjort något än för jag har inte riktigt bestämt mig för hur det ska se ut, men jag vill ha en både smart och snygg lösning. Jag tycker ofta att huvudstöden skymmer det fina på selarna.
Användarens profilbild
Av zingo
Jag är nöjd! Manduca inpirerad fast utan dragkedjan då :lol:
Av mallan
jag blev jätte nöjd med min. även den manduca-inspirerad (med dragkedja). Det enda är väl att jag är ganska smal och gjorde midjebandet precis lagom men nu har tyget töjts lite så bandet är aningen för stor.
Användarens profilbild
Av Pilotta
Jag blev supernöjd med min :D , utgick från en patapum som jag har. Tänker sy en till fast i annat tyg framöver. :D
Användarens profilbild
Av Sedum
Gjorde med Kosmos hemmasydda Beco 4th sele som mall, men jag ökade på mdijebandet för att jag har så breda höfter, blev jätte skönt för mig att bära, men maken är precis lite för smal. ;-) 8)

Breddade axelbanden och det blev kanon, men blev något lite för långa, beror ju på vad man har för kläder och så, men hade gärna gjort lite kortare nästa gång.

Tänk på vad du vill ha för midjespänne, ett som sitter fast i ena änden eller ett löst. Jag missade och sydde som att jag skulle ha en löst på båda ändar, men hade visst köpt ett "fast". Så jag fick ge mig på jakt efter nytt spänne, då det blev för mycket jobb att sy om.
Men i efterhand när den ju faktiskt är lite för stor för maken, så kanske jag borde ändra till det som är fast i ena änden, för då blir det ju kortare. ;-)

Sen har jag heller inget huvudstöd, vilket jag saknar massor när lilleman somnar... Så får nog sätta mig och ändra lite någon dag.

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?