Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Jag och Kvarnvik var i Ulricehamn idag och köpte på oss (eller jag köpte på mig) härlig velour, lite trikå och en massa muddväv. Muddväv har det varit kris med här hemma, min lila tog nämligen slut så jag inte hann sy en tröja som matchar bodysarna:
Bild

Den turkosa är till min kis, den vita till hans nyfödda kusin och tröjan skulle vara till den nyblivne storebrorskusinen, även den i turkost kanintyg.
Lägger ni märket till de proffsiga knapparna? De är ditsatta med min sprillans nya Bibbi-tång. Det är lite på gränsen att de inte vill fastna genom tre lager mudd och ett lager tyg.
Användarens profilbild
Av Sedum
Superfina! :-)
Användarens profilbild
Av tweed
Jodå, även jag köpte på mig en hel del velour och lite trikå. Men jag har inte ens hunnit klappa den lite än, H vägrar somna innan det är läggdags för oss också. Men disken slapp jag iaf :D
Jag hade med mig en bit rosa mudd som jag inte minns att jag köpte, du saknar ingen sån glis?
Användarens profilbild
Av glis
Kvarnvik: Nej tack, jag har min rosa kvar. Konstigt.
Däremot har jag redan kommit på att jag borde köpt mer velour till ditt kusinbarn... Funderar på om jag kan skicka min raggarkollega som bor i U-hamn...

Jag har nu tvättat det mesta tyget och det blir så bra så bra! Kisen är helt slut efter en förmiddag på kyrkans barntimmar där han stilade med att gå stabilt två meter minst, han somnade på tre röda så nu skall här sys!
Användarens profilbild
Av tweed
Jag kanske köpte den rosa mudden till den randiga velouren?
Här har vi varit och handlat mat till 35 pers inför söndagens festligheter så nu ligger vi i sängen båda två och jag ska försöka att söva utan att sövas. Vi får se hur det går :roll:
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Åh så fina! :heart:

Jag måste ta tag i att göra något med mina kaniner, de ligger bara här och väntar på att deras matte ska ta sig i kragen och åka och köpa färgen de ska badas i...
Användarens profilbild
Av tweed
Bild på mina tyger finns i min blogg :P
Användarens profilbild
Av Fryle
Vilka fina bodies!

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?