Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zingo
:vågen: fått en! coolt Så nu vill vi se snygga alster som du åstakommit sen :wink:
Användarens profilbild
Av karro54
zingo skrev::vågen: fått en! coolt Så nu vill vi se snygga alster som du åstakommit sen :wink:
Ja, det lär ju bli en del gardiner först till huset... och så ska jag sy en tekåpa (att ha över tekannan) och så ska jag sy en mei tai, så har jag fått ett jättafint mönster av mamma på en klänning till Leia eller kanske två... och så har jag lovat Hugo att sy star wars kläder, typ en mantel och så ska jag sy massa andra saker! Det ska bli så kul!!

Tänk att jag fick två symaskiner!! Det var mammas vännina som är lite hönsig som "hittade" två stycken på vinden. Hon hade tänkt ge dem till sina döttrar men de ville inte ha dem, de ville ha nya... så då fick jag dem!! :vågen: 800 styck är ju som hittat dessutom! Så nu har jag pengar att köpa tyg för istället, jag hade ju budgeterat med 3500 till symaskinen!!

:eld: :eld: :eld: :eld: :eld:
Användarens profilbild
Av zingo
förstår om du är :eld: skulle jag med vara!
Användarens profilbild
Av karro54
zingo skrev:förstår om du är :eld: skulle jag med vara!
Vilken fin avatar du har nu!! (kapar visst min egen tråd... :lol: kan man det?)
Användarens profilbild
Av zingo
Kapa på du! Liten I äter äpple med stor aptit på bilden :lol:
Vilken storlek kan lilltjejen ha? ska rensa lite ( ja jag vet :roll: nu ska det bli av)
Användarens profilbild
Av karro54
zingo skrev:Kapa på du! Liten I äter äpple med stor aptit på bilden :lol:
Vilken storlek kan lilltjejen ha? ska rensa lite ( ja jag vet :roll: nu ska det bli av)
Hon har storlek 68 nu och avancerar fort frammåt! Hon är riktigt bäbisrund nu för hon kräks inte lika mycket längre! :vågen:
Användarens profilbild
Av Edith
En Husqvarna Optima har jag! Det är en kanonmaskin om du frågar mig! :D

Fick du med instruktionsbok också?
Användarens profilbild
Av karro54
Edith skrev:En Husqvarna Optima har jag! Det är en kanonmaskin om du frågar mig! :D

Jodå hon hade även en instruktionsbok på vinden så vi ska kopiera den så vi har varsin.
Användarens profilbild
Av Flurstina
karro54 skrev:
Edith skrev:En Husqvarna Optima har jag! Det är en kanonmaskin om du frågar mig! :D

Jodå hon hade även en instruktionsbok på vinden så vi ska kopiera den så vi har varsin.
Jag mejlade Husqvarna och frågade om jag fick köpa en ny instruktionsbok när jag tappade min och det fick jag. Ett litet tips bara. :) Kommer inte ihåg vad det kostade.
Användarens profilbild
Av zingo
karro54 skrev:
zingo skrev:Kapa på du! Liten I äter äpple med stor aptit på bilden :lol:
Hon har storlek 68 nu och avancerar fort frammåt! Hon är riktigt bäbisrund nu för hon kräks inte lika mycket längre! :vågen:
ska sortera undan så får du kolla sen!
Användarens profilbild
Av karro54
Flurstina skrev:
karro54 skrev:

Jag mejlade Husqvarna och frågade om jag fick köpa en ny instruktionsbok när jag tappade min och det fick jag. Ett litet tips bara. :) Kommer inte ihåg vad det kostade.
Tack för tipset! Det ska jag göra, bara det inte är för dyrt... då är det ju enkelt att kopiera...

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?