Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MiaMaria
Har köpt en krinkelsjal från Mimmis som är vit, tänker färga men vad ska den ha för färg :hmm:

Här kommer en bild på mig:
Bild

Jag är väldigt förtjust i turkos men har en Hoppe Dublin så den färgen går bort. Jag gillar de flesta färger men är igentligen ingen färgglad människa när det kommer till kläder. Svart dominerar i garderoben.

Jag blev lite förälskad i färgen lime:
Bild
Men den kanske blir för mycket under vinter halvåret, Mocca kanske blir snyggare :hmm: Himmel vad svårt ska det vara :hellu:

:help: me 8)
Användarens profilbild
Av Sanfora
Nej! Inte Mocca! Slå till på en rolig färg, tycker jag! Jag hade färgat den rosa. Jag är som du, har bara svarta kläder och gillar turkost ;-). Sedan jag accepterat turkost som accessoarfärg har jag nu också även börjat flörta med rosa, sedan jag köpte min fina Eva :-) Om du kommer gå i svart hela vintern skulle jag definitivt råda dig till att köra på lime eller rosa eller kanske till och med Fuchsia 8)

Spännande...
Av sjaltokan
jag färgade min i två olika nyanser i samma färgbad

Bild

tycker du ska ha någon varm färg, kaktus, bordeaux, tomat eller fushia. :D Speciellt om du ska ha den som vintersjal och klär dig i svart..
Användarens profilbild
Av Sanfora
naimiez skrev:Här är den jag färgade med mörk viol :loving:

Bild
Snygg!!!
Användarens profilbild
Av Hannah83
Jag tor att du skulle bli ursnygg i en blå nyans, typ himmel. Dina färger på bilden harmonerade bra med den. Eller så har du den vit som kontrast till allt ditt svarta! :wink:
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Tack för alla förslag =) Budade in en Marimekko hallon/vin igår på tradera så nu har jag en röd sjal :D
Blått är ju fint, då kanske sambon vill bära också :D
Av corona
Mandarin var ju ursnygg...och Lime :love:
Av corona
naimiez skrev:Här är den jag färgade med mörk viol :loving:
Åhh, snajsig!! :tumsup:

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?