Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av elli
Yonez skrev:Ni som syr tygblöjor och använder KAM-press.
Syr ni klart hela blöjan först och sen sätter dit knapparna?

(tänkte att jag kanske kunde motivera mig själv till att köpa en KAM press om jag först sydde massa blöjor, för sen bara måste jag ju ha en KAM-press :lol: )
Nej, jag knappar först de som ej skall gå igenom både pul och fleece, sen syr jag och siat knappar jag två knappar på varje sida som skall gå igenom båda tygen.

Vet inte om de blev förståligt men svaret är nej i alla fall :D
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag syr nästan hela blöjan klart, lämnar öppet bak + sidorna bak (vid flärparna) syr i resårer oxå, sen knappar jag & efter det syr jag färdigt :) Modellen jag syr är sidoknäppt & jag tycker det funkar bra att sy, knappa & sen sy igen.
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Jag har tänkt att göra som elli, men jag får se vad jag känner är lättast när jag har provat lite.

Imorgon öppnar hon för beställningar... :lol:
Användarens profilbild
Av Yonez
illa, då faller ju min teori om att sy först.
Får klura lite till.

Kom på att jag ju har lite pengar på mitt paypal konto. Måste kolla hur mycket :lol:
Användarens profilbild
Av teres
Kampressen är en kul leksak, har precis knappat ihop handdukar på mitten, i sidorna och gjort huvudhål, som en enkel badkappa till flickorna. Gick ju superfort! Storan har dock beställt en huva till som ska vara löstagbar, så det blir knappar där med!
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Jag har lagt en beställning nu, jag lovar att jag har varit inne ett 20-tal gånger för att se om hon har svarat på den bara nu under förmiddagen... :hide:
Yonez skrev:Kom på att jag ju har lite pengar på mitt paypal konto. Måste kolla hur mycket :lol:
:lol: Du ska se att du snart har beställt en press du också! Hon har förresten öppnat för beställningar nu! :wink:
teres skrev:Kampressen är en kul leksak, har precis knappat ihop handdukar på mitten, i sidorna och gjort huvudhål, som en enkel badkappa till flickorna. Gick ju superfort! Storan har dock beställt en huva till som ska vara löstagbar, så det blir knappar där med!
Yes! Fler superbra tips! :vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?