Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jennie-marie
Hur gör ni som säljer saker, dels via era bloggar men också på marknader och dyl. Har ni egna företag eller? Vilka garantier kan ni lämna på era varor och hur gör ni med reklamationer?
Av Tyche
Det har jag oxå funderat på, inte för att jag gör saker själv men för att jag köper.
Många tjänar nog en rejäl hacka och måste ju registrera det och betala skatt men ingen har sagt något om det till mig.
Användarens profilbild
Av 4ungar
japp eget o reklamationer har jag inte fått än så länge :lol: :wink:

absolut betalas skatt man har en egen liten bok där ALLT registreras :D
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
10,000 för man tjäna på sin hobby, om året, har jag för mig. men sen måste man skatta.
Användarens profilbild
Av noranora
Fast jag tror att det är vanligast att man inte tjänar så mycket utan har det som hobbyverksamhet (här utgår jag från de jag känner, men de är kanske inte representativa :D ). Man köper in material och utrustning (t ex tyg, garn, pärlor samt t ex symaskin, tänger, vad man nu kan behöva) och jag tror att det är rätt vanligt att ta en stor del av vinsten till att köpa in nya saker man behöver eller bara är sugen på. Med andra ord inte stå stor vinst i reda pengar och knappast någon timlön att prata om. Snarare ett sätt att finansiera sin hobby.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?