Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Jag är ju Jofotex bulvan ibland och vill man då även ha något beställt från Bibbi så kan jag ordna det med. Så det är bara att hojta till om man behöver hjälp med något specifikt. Nästa inplanerade Jofo besök är den 30 augusti!
Användarens profilbild
Av Summer
Marine78 skrev:Jag är ju Jofotex bulvan ibland och vill man då även ha något beställt från Bibbi så kan jag ordna det med. Så det är bara att hojta till om man behöver hjälp med något specifikt. Nästa inplanerade Jofo besök är den 30 augusti!
Du är en ond människa ;)
Användarens profilbild
Av Sedum
Tack snälla ni för hjälpen!!! :-)
Marine78 erbjudande blundar jag för just nu! 8) ;-) Men möjligt att jag återkommer någon gång i framtiden när jag hunnit sytt av det jag har hemma nu. :-)
Av Marine78
He he :lol: jo ibland så :wink: varför säljer jag av ungarnas kläder här tro?!...för att kunna finansiera nya köp så klart :D
Summer skrev:Du är en ond människa ;)
Användarens profilbild
Av milimina
Marine78 skrev:Jag är ju Jofotex bulvan ibland och vill man då även ha något beställt från Bibbi så kan jag ordna det med. Så det är bara att hojta till om man behöver hjälp med något specifikt. Nästa inplanerade Jofo besök är den 30 augusti!
:shock:
det där såg jag inte
*blundar hårt*
Av Flodisen
Håller med . Sådana erbjudande är farliga. :lol:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?