Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Anna skrev:Jag såt ett par "skor" som var superlätta och väldigt enkla någonstanns. Det var liksom en sula och sedan bara ett långt rör som var lika brett hela vägen. Sen fanns en dragsko att dra år kring vristen och en längst upp. Såg lite ut som bebis moonboots. Borde vara riktigt lätta att sy.
Var det dom här som Daniellas mamma köpt?

Bild
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har ett par ärvda Kavatskor med raggsockor i, på Ville. Kan du inte köra med skor? De sitter på fint med hjälp av flärpen under hålfoten som sitter på overallen ;)

Inte något sytips men annat tips ;)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Tiz skrev:Jag har ett par ärvda Kavatskor med raggsockor i, på Ville. Kan du inte köra med skor? De sitter på fint med hjälp av flärpen under hålfoten som sitter på overallen ;)
Linus blir iskall om fötterna i sina kavat, med eller utan tjocksockar...trots att det bara varit ett par minusgrader ute och vi var ute en kort stund. Mycket irriterande...vi bor ju i Norrland..vad gör man då det är RIKTIGT kallt??
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
När det är riktigt kallt stannar man inne... eller flyttar söderut :wink:
Nä, det är svårt med små bebistår och fossingar. Jag har tossor från tradera och overall med övervikbara fötter utanpå.[/quote]
Användarens profilbild
Av Jiny
Tiz skrev:Jag har ett par ärvda Kavatskor med raggsockor i, på Ville. Kan du inte köra med skor? De sitter på fint med hjälp av flärpen under hålfoten som sitter på overallen ;)

Inte något sytips men annat tips ;)
Tja, då får jag isåfall sy dit gummiband, för han har fortfarande en bebisoverall (med tillhörande tossor som är för små). Men det är ju ett alternativ förstås, vi har ett par Kavatskor från Filippa som är lagom nu. Jag tycker det blir lite sladdrigt med skor, men det är klart, sätter man fast med gummiband så sitter de väl kvar...

Annars var de där blåa täcktossorna coola. Nåt sånt var vad jag tänkt mig!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?