Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Är ute efter manchester, gärna smalspårigt, och undrar om någon vet var man kan köpa rätt billig sådant. Det ska bli dynöverdrag och det behövs rätt mycket tyg... Tackar på förhand! :wink:
Av herilane
Du skriver inte var du bor... Senast jag var på Ohlssons Tyger & Stuvar i Stockholm så hade de rätt mycket manchester bland stuvarna, stora bitar. Det kan vara värt att kolla om du är i Stockholm.
Användarens profilbild
Av tweed
Hur är det med bredden på "ränderna" i manchester? Kan man läsa sig till hur breda de är, stoff... har ju benämningen 11 0ch 21 wales, är det bredden och hur brett är det isf?
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Jag bor i Borlänge och har inte så många affärer att välja mellan. Dyrt i alla fall.

Stoff och stil verkar vara billigast hittills. 54,95/m.
http://www.stoffochstil.se/Katalog/Mode ... up_id=4820
kvarnvik skrev:Hur är det med bredden på "ränderna" i manchester? Kan man läsa sig till hur breda de är, stoff... har ju benämningen 11 0ch 21 wales, är det bredden och hur brett är det isf?
11 wales är bredare och 21 är smalare. Vet inte hur bred 11 är, men Stoff och stils 21 är väldigt mjuk och tunn.
Användarens profilbild
Av shalita
jag köpte på tradera till min vagn som jag skulle klä om (räckte till suffletten plus några detaljer på andra ställen), men det är ju självklart tillfälligheter vad som råkar finnas på tradera, hur stora bitar och så vidare. men du kan ju söka regelbundet där... om du inte har väldigt bråttom förstås!!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?