Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Imorgonbitti åker vi till Gotland och Medeltidsveckan, och som alltid blir det lite körigt. Men den här veckan har jag sytt, och sytt och sytt...

Totalt har det blivit sju koltar, två par byxor och två tunikor. Sen innan fanns det tre par brokor (underbyxor) och en kolt. Nu hoppas jag att det är välekiperade när vi kommer dit.

För övrigt kommer symaskinen och lite tyg följa med till Gotland eftersom jag inte har hunnit sy några hättor. :roll:

Bilder finns i bloggen: http://zandramapyssel.bloggagratis.se
Användarens profilbild
Av binaem
bra jobbat!
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag gillar dina koltar. Visst är det eget mönster? Vill du dela med dig?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad mycket fint du har sytt!
Användarens profilbild
Av zandrama
Elin G skrev:Jag gillar dina koltar. Visst är det eget mönster? Vill du dela med dig?
Ja, det är eget, egentligen ganska enkelt, som en t-shirt, lite bredare ärmar, förlängd och utställd.
Användarens profilbild
Av Elin G
zandrama skrev:
Elin G skrev:Jag gillar dina koltar. Visst är det eget mönster? Vill du dela med dig?
Ja, det är eget, egentligen ganska enkelt, som en t-shirt, lite bredare ärmar, förlängd och utställd.
Men de är i två delar va? Inga lösa ärmar?
Användarens profilbild
Av zandrama
Elin G skrev:
zandrama skrev:
Men de är i två delar va? Inga lösa ärmar?
Egentligen är de bara i en del. :lol:
Men, jo, det är inga lösa ärmar. Superenkla att sy, det enda knepiga är halsen.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Vad du har legat i.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?