Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Den här gången inga mönstrade trikåer utan helt enkelt interlock jersey i härliga färger. En mycket bra bas i garderoben och syrummet helt enkelt. Slog till nu när Nea Nobelle har erbjudande på denna trikå. Har inte provat den tidigare men det bådar gott - supermjuk och härlig. Ögongodis!

Bild
Användarens profilbild
Av 4ungar
härliga färger :love:
Användarens profilbild
Av Stream
Åh, vilka härliga färger! Hur känns den i tjocklek jämfört med kanintyget? Eller uggletyget?
Av Marine78
Stream skrev:Åh, vilka härliga färger! Hur känns den i tjocklek jämfört med kanintyget? Eller uggletyget?
Tunnare än bådadera skulle jag vilja säga. Till och med bra mycket tunnare och så himla mjukt och härligt! Till och med mjukare än kanintygerna som jag ändå tycker är jättegosiga. 100% bomull är det i tygerna. Skall som sagt bli himla spännande att se hur den "beter sig".
Användarens profilbild
Av Stream
Marine78 skrev:
Stream skrev:Åh, vilka härliga färger! Hur känns den i tjocklek jämfört med kanintyget? Eller uggletyget?
Tunnare än bådadera skulle jag vilja säga. Till och med bra mycket tunnare och så himla mjukt och härligt! Till och med mjukare än kanintygerna som jag ändå tycker är jättegosiga. 100% bomull är det i tygerna. Skall som sagt bli himla spännande att se hur den "beter sig".
Tack! Det låter som tjockleken på några trikåtyger jag har hemma, förutom att de inte är interlock (och alltså krullar sig en massa :P )
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Du kan väl skriva igen när du tvättat dom... ifall de noppar sig. Noppallergiker! :)
Av Marine78
Emmamedhunden skrev:Du kan väl skriva igen när du tvättat dom... ifall de noppar sig. Noppallergiker! :)
Har tvättat upp alla tyger nu och de är lika mjuka och fina som innan - inga nopptendenser (det står på Nea Nobelles hemsida att de inte skall noppra, så jag hoppas det gäller - är också lite "allergisk" mot noppror)
Av Marine78
Emmamedhunden skrev:Du kan väl skriva igen när du tvättat dom... ifall de noppar sig. Noppallergiker! :)
Har tvättat upp alla tyger nu och de är lika mjuka och fina som innan - inga nopptendenser (det står på Nea Nobelles hemsida att de inte skall noppra, så jag hoppas det gäller - är också lite "allergisk" mot noppror)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?