Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
Vart ska man lägga sin blogg om man vill synas?

Bloggspot?
Blogspot?
Bloggagratis?

Vad är bäst - i publiceringsyfte alltså? vad syns bäst på google - typ..?

för det är ju inte lätt att sälja nått om det inte syns i söklistorna....

Husbloggen jag startat på bloggagratis går ju hitta på google om jag knappar in väldigt exakta sökord...konstigt nog hittar den den inte om jag söker på just husbloggen - som den faktiskt heter....

knas

iaf - jag har lagt upp testsida på både bloggspot.se och blogspot.com under namn panakeia och bloggtitel sytt och gjort - men får inte alls fram det på google...

så - nu tänkte jag länka till bägge här och se om jag på så sätt kan få fram länkarna eller så....och annars undrar jag alltså hur gööör jag? min tanke är ju givetvis att jag ska kunna publicera mig där....

http://panakeia.bloggspot.se/

http://www.syttochgjort.blogspot.com/
Av trusis
det tar långt tid innan man syns på google mm... typ 2-3 månader har jag hört att det kan ta.

sen beror det på hur många som länkar till dig och varifrån med :roll: hur högt upp du hamnar och så.
Användarens profilbild
Av Fina
Jag tröttnade lite på bloggspot och bytte till wordpress och där har allt funkat finfint! Och på google syntes jag på en gång. :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Josefina skrev:Jag tröttnade lite på bloggspot och bytte till wordpress och där har allt funkat finfint! Och på google syntes jag på en gång. :wink:
Wordpress alltså....tål att tänkas på!
Av Marine78
Eller blogg.se...där hittar man också om man söker på sig själv på google *skratt*.
Av Cirynne
Du kan även få dig en "knuff" genom att själv göra reklam för dig, exempelvis med hjälp av knuff.se eller blogtoppen.se och liknande sidor.

På vilken sida du lägger den tror jag kvittar, välj en med snygg layout! :) Gör ordentligt reklam för den bara. :)

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?