Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

2 Juli/Augustibyte

Pocketbokfodral (+bok från bokhyllan)
21
38%
Smycke
34
62%
Användarens profilbild
Av tweed
I så fall tycker jag att pocket borde vara först, eftersom det främst är under semestertider man har tid att läsa :hide:
Användarens profilbild
Av Stream
kvarnvik skrev:I så fall tycker jag att pocket borde vara först, eftersom det främst är under semestertider man har tid att läsa :hide:
Men eftersom bytet pågår under juli/augusti är det inte säkert att du har din pocket förrän i slutet av augusti :roll:
Av Smultronbarn
Jag röstade på smycke!
Kul att göra - kul att få. (Och kanske man kan kombinera det med "strandfynden... :wink: ).

Jag kommer inte ha så mycket tid att läsa i sommar känns det som (även om jag vill), så pocket till hösten låter helt lysande! :D
Användarens profilbild
Av lotti
Pocketfodral vill jag göra och få..... :wink: :D
Användarens profilbild
Av Stream
Det blir alltså smycke nu i juli/augusti och pocketfodral + pocketbok i september! :eld:
Användarens profilbild
Av zandrama
Stream skrev:Det blir alltså smycke nu i juli/augusti och pocketfodral + pocketbok i september! :eld:
Det verkar onekligen så.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Var anmäler man sig? :)
Användarens profilbild
Av karro54
Är det inte väldigt dyrt att göra smycken?? Jag tänker på alla tänger och grejer man måste ha??

Eller kan man göra på nåt annat sätt??

Jag tycker det skulle vara kul, men jag har inte massa pengar att lägga ut... fast kanske om jag kan göra t ex julklappar och födelsedagspresenter, det vore ju kul förstås... hmmm jag får nog funder lite...
Användarens profilbild
Av Häjk
karro54 skrev:Är det inte väldigt dyrt att göra smycken?? Jag tänker på alla tänger och grejer man måste ha??

Jag tycker det skulle vara kul, men jag har inte massa pengar att lägga ut... fast kanske om jag kan göra t ex julklappar och födelsedagspresenter, det vore ju kul förstås... hmmm jag får nog funder lite...
Det går väl alldeles utmärkt att göra smycken utan tänger och dyra grejer. Man kan tex fläta band med eller utan pärlor i, och halsband av träpärlor är ju superfint, och modernt, och det kräver ingen tång. :D
Användarens profilbild
Av karro54
Häjk skrev:
karro54 skrev:Är det inte väldigt dyrt att göra smycken?? Jag tänker på alla tänger och grejer man måste ha??

Det går väl alldeles utmärkt att göra smycken utan tänger och dyra grejer. Man kan tex fläta band med eller utan pärlor i, och halsband av träpärlor är ju superfint, och modernt, och det kräver ingen tång. :D
Det har du ju rätt i! Smycken måste ju inte vara av metall och vara massa pärlor! Jag ska vara med!
Användarens profilbild
Av Fina
Jag är med om det blir smycken, så det hoppas ju jag på dårå. :D
Av malinka
Jag vill gärna vara med om det blir smycken :D

Har aldrig varit med på något byte tidigare. Kul att prova.

(rättar min knasiga stavning)

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?