Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag sålde ett pärlhalsband på tradera för ett litet tag sedan. Pärlhalsbandet hade jag gjort själv. Hon som köpte det halsbandet betalade utropspriset (5 kr) för det. Nu har hon gjort en beställning på ett halsband till i blått och grönt. Jag har gjort halsbandet klart idag. Har inte visat köparen någon bild på det ännu och inte sagt något pris till henne.
Nu vill jag ha er hjälp. Jag vet inte vad jag ska säga för pris till henne.

Pärlorna kommer från gamla slaktade halsband som jag haft sen förut. Några av pärlorna kommer från ett välkomstpaket jag fick på en pysselträff för ett tag sen.
Det är 2 magnetpärlor + hänge med bokstaven "i" i bak.
I fram har jag gjort ett hänge och skrivit hennes namn på en vit pärla.

Här kommer bilden.
Bild
Användarens profilbild
Av zmurfan
Puff. Ingen som har något förslag på vad jag kan ta som pris?
Användarens profilbild
Av Stream
Hur lång tid tog det att göra? Och grattis till beställningen :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Hmm... jag satt nog och pärlade en timme med det där. Tappade alla de minsta pärlorna flera gånger så det var lite småknepigt.
Användarens profilbild
Av Stream
zmurfan skrev:Hmm... jag satt nog och pärlade en timme med det där. Tappade alla de minsta pärlorna flera gånger så det var lite småknepigt.
Fundera isåfall på vad du vill ha för "timlön" och om det blir rimligt. Dvs, skulle du köpa det själv för det priset? Lägg ev. på för materialet också (speciellt om det blir en stor del av kostnaden).
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har nu mailat bilden till tjejen som beställde den och begärt 150:- inkl frakt för den. Så nu är det bara att vänta och se om hon vill ha den till det priset.

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?