Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av McMorrigan
Idag när jag kom hem låg ett paket i köket!

Konstigt tyckte jag eftersom jag ju inte väntade ngt paket..... :hmm:
Men se, det var ett "tröstpaket" från binaem till mig eftersom ett tidigare byte som inte löpte på så bra för mig...

Kära, kära binaem :heart: :heart: Inte trodde jag att du skulle göra ngt så fint och stort till mig! Och till båda mina killar. De älskar dem och jag och deras pappa också! Hur kunde du veta att vi behövde badrockar?

Tack, tack, tack!! :heart: :heart:

Nu får ni stå ut med att jag bildbombar lite: 8)

Tack igen! Kramar i massor från hela vår familj. :D
Bild

Bild

Bild

Bild
Av Ponyo
wow! Vilka fina badrockar, och toksöta pojkar!
Snäll Binaem!
Användarens profilbild
Av tinika
Jättefina var dom!!!
Användarens profilbild
Av binaem
Vad roligt att höra att det var ngt. du behövde och att se att de passade trots alla missöden längs syvägen på dem :oops:
Jag gillar att man kan knäppa upp dem och bara trä över huvudet på små blöta kalla kroppar där det är svårt att trä på ärmar och dylikt och sedan knäppa sidorna
Användarens profilbild
Av McMorrigan
binaem skrev:Vad roligt att höra att det var ngt. du behövde och att se att de passade trots alla missöden längs syvägen på dem :oops:
Jag gillar att man kan knäppa upp dem och bara trä över huvudet på små blöta kalla kroppar där det är svårt att trä på ärmar och dylikt och sedan knäppa sidorna
Ja, de är jättefina! J har redan packat ner sin till midsommarbadet! :lol:

Tack igen! :heart:
Användarens profilbild
Av Fryle
Vad finabadrockar! Och vad snällt av binaem! (sånt händer väl bara på sjalbarn?)

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?