Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Ja, här byter man till sig tyg för att sy solhatt, och vad slutar det med: byxor! De där solhattarna blir nog aldrig av *skratt*. Men byxorna blev fina och ännu coolare på!

Bild

Bild

Har också hittat en massa coola bomullstyger som skulle funka till solhattar, men om det blir några hattar det vete katten *skratt*:

Bild

Bild

Ännu fler coola tyger finns i bloggen. Och ikväll återkommer jag med lite testverksamhet också som jag är helnöjd med! Mer får vara en hemlis så länge *skratt*.
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Jag säger bara :vågen:

Du är så himla duktig på att sy tycker jag :D .Himla kul att du vill dela med dig av dina alster så vi andra kan bli inspirerade och lite avundsjuka på allt fint du gör :wink:
Användarens profilbild
Av Monia
:love: Å så fina!! Har du bred resår både i midja och ben?
Användarens profilbild
Av snigelina
Åh, jag tittade på tygerna i bloggen också.. :loving:
Av Marine78
MiaMaria skrev:Jag säger bara :vågen:

Du är så himla duktig på att sy tycker jag :D .Himla kul att du vill dela med dig av dina alster så vi andra kan bli inspirerade och lite avundsjuka på allt fint du gör :wink:
Tack så mkt MiaMaria!
Jag har världens bästa hobby och jag älskar det *ler* synd bara att jag kom på det så "sent" tänk allt kul jag hade kunnat göra till mina två "stora" grabbar när de var bebisar!
Användarens profilbild
Av binaem
jättefina
Av Marine78
Monia skrev::love: Å så fina!! Har du bred resår både i midja och ben?
Nej, ingen resår alls, bara mudd med bra stuns i. Och sonen som har ett midjemått på 42 cm ca tar jag ca 35 cm mudd till (blir ca 34,5 cm kvar när jag sytt ihop den till en ring), d v s ganska stor minskining i omkrets jämfört med byxor som man har resår i (brukar ta ca 40 cm lång resår, d v s blir ca 38-39 cm i omkrets när den är ihopsydd).

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?